By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Stillingen inngår i et team på fire teknikere som yter teknisk støtte til vårt forhandlernett i Norge og Sverige. Arbeidsoppgavene består av reklamasjonsbehandling, teknisk rådgivning til verksteder, support på diagnose, kommunikasjon med produsenter, deltagelse på tekniske kurs hos våre leverandører og opplæring av verkstedpersonell. Noe reisevirksomhet må påregnes.
Vi har eget kursverksted og fasiliteter hvor du holder kurs på nye modeller fra Honda og Tohatsu. Stillingen krever høy grad av teoretisk kunnskap om elektronikk og mekanikk.
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper:
Du er utadvendt og serviceinnstilt og jobber systematisk og strukturert. Du trives med å jobbe selvstendig, men samarbeider også godt sammen med andre.
Vi tilbyr:
Vi tilbyr varierte og faglig utfordrende arbeidsoppgaver. Du får muligheten til å jobbe med sterke og anerkjente merkevarenavn. Vi har et trivelig arbeidsmiljø med ordnede forhold og gode lønns-, forsikrings- og pensjonsordninger. Du vil rapportere til teknisk sjef.
For spørsmål til stillingen, kontakt vår rekrutteringspartner Skarp AS ved Rolf Arne Berg på mobil 951 82 599 eller Johnny Ristan på mobil 900 10 583
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Arbeidsgiver | AS Kellox |
Trollåsveien 36, | |
1414 Trollåsen, Oppegård | |
Nettside | kellox.no/ |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Trollåsen |
Tittel | Teknisk medarbeider |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
May Ristan Administrasjon may@skarp.as +4792020497 |